2013-08-29

Det sa klick!

Jaha då var en ny träningsform införlivad i Viskas liv, nämligen i form av en klicker! Det kom en i brevlådan idag från Härliga Hund så det blir perfekt. Tack för det! Jag tror att det kan passa denna "lilla dam", och vi har redan börjat så smått med inklickningen. Hon är ju snabb i huvudet, så det här kommer nog att gå ganska snabbt om jag litar på magkänslan. Vi har tidigare tagit del av Canis klickerkurs, men för säkerhets skull går jag igenom den igen innan jag sätter den i praktik. Det skadar aldrig med upprepning, kunskap är färskvara!


Jag letar febrilt efter en träningsväst i svart som heter Addpocket:


Tyvärr verkar den vara slut hos leverantören och hittills har jag inte hittat nån butik på nätet som har kvar av den i lager.. Typiskt!! Har även sneglat på Hurttas hela väst (se bilden nedan) men jag är lite skeptisk mot färgerna så jag får se hur det blir.

                   
Jaja, nu är det dags för att klicka lite igen...

Ha det gott,
må och mys!

(PS) Här kommer en liten bild från i morse när Viska tryckte ihop sig i sin gamla valpsäng, istället för att välja den nya Biabädden!!! Tokfia...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar